direktorica slusni aparati Widex

Beseda o nas

»Velik poudarek v podjetju namenjamo izobraževanju in zadovoljstvu zaposlenih, saj le dobro usposobljeni kadri lahko poskrbijo za uspešno obravnavo naših strank. Svoji vlogi v podjetju posvečam dobro mero spoštovanja in odgovornosti.

Osrečuje me, ko vidim, da ljudem, ki imajo težave s sluhom, pomagamo, da se z boljšo komunikacijo lahko ponovno povežejo s svetom. Tako vem, da smo na pravi poti.«

Katja Capuder

direktorica podjetja Slušni aparati Widex d.o.o.

Iztok Capuder

VODJA SLUŠNIH AKUSTIKOV

»Že vrsto let opravljam delo vodje prodaje in slušnega akustika. Delo po celotni Sloveniji mi je še posebej pri srcu, saj sem prav tam začel samostojno delo slušnega akustika še v času, ko smo lahko delali v bolnišnicah.

Delo z naglušnimi je večinoma zelo zahtevno, vendar pa me veseli, da lahko pomagam naglušnim osebam ohranjati sposobnost komunikacije in vzdževati njihove slušne aparate, brez katerih si marsikateri uporabnik ne zna predstavljati življenja.«

slusni akustik widex

Bine Hribar

SLUŠNI AKUSTIK

»Pomen sluha in komunikacije v našem življenju in delu se ljudje običajno zavemo, ko imamo sami težave ali se srečamo z osebo, ki ima težave s sluhom. Hrup je le eden od dejavnikov izgube sluha. Vse več ljudi živi ali dela v hrupnem okolju, kar lahko vpliva na poslabšanje sluha. Trendi kažejo, da bo z leti vse več svetovne populacije imelo težave s slušno prizadetostjo.

Podjetje Slušni aparati Widex, v katerem sem zaposlen, je vodilno v svetovnem merilu. Že več kot 60 let je specializirano za izdelavo slušnih aparatov in pripomočkov.

V Widexsovem centru v Kranju strokovno svetujem pri izbiri ustreznega slušnega aparata. Vse slušne aparate znamke Widex vam tudi strokovno prilagodim in servisiram. Za skupno zadovoljstvo se za vas trudim po najboljših močeh, ker ni dovolj samo slišati, pač pa tudi razumeti.«

Primož Robinik

SLUŠNI AKUSTIK

»Rad delam z lju­dmi, zato delo slušnega akustika z veseljem opra­vljam. Najlepše pri mojem delu je, da ljudem dejansko pomagam do boljšega sluha in boljšega življenja. Ne­precenljivo je, ko nekomu dam slušni aparat in se iskreno veseli, da ponov­no sliši. Vsaki stranki se posebej po­svetim, saj ima vsak drugačno izgu­bo sluha in svojo zgodbo. Na podlagi pogovora in avdiograma svojemu sogovorniku predstavim možnosti, da skupaj prideva do najboljše reši­tve za njegov sluh.«

Franc Smrtnik

SLUŠNI AKUSTIK

»Trudimo se, da bi bile naše stranke deležne najkakovostnejše obravnaven nudimo dodatno pomoč pri učenju vstavljanja aparata v uho in privajanju na slušni aparat. Prav tako želimo stranko poučiti o pomembnosti rednega čiščenja ušesnega vložka ter rednega letnega kontrolnega pregleda slušnega aparata, kar zagotavlja njegovo pravilno delovanje.«

Diana Batista

SLUŠNI AKUSTIK

»Pri svojem delu se kot slušni akustik trudim pomagati slaboslišnim pri izbiri slušnega aparata. Poskušam jim dati čimveč informacij pri izbiri slušnih aparatov in opozarjam na prednosti in pomanjkljivosti izbranega slušnega aparata. Izbira mora biti v okviru velikosti in tipa izgube sluha.
Moj cilj je pomagati uporabniku, izboljšati razumevanje in s tem tudi izboljšati njegovo kakovost življenja. S svojimi dolgoletnimi izkušnjami skušam opozarjati in preprečevati začetne težave in spremembe, ki jih uporabnik ne pozna, in z ustreznimi nasveti prispevati k optimalnemu zadovoljstvu slaboslišnega.«

Mitja Štirn

SLUŠNI AKUSTIK

»Osnovno vodilo mojega dela je, da kot slušni akustik najprej poslušam stranke, kakšne so težave njihove naglušnosti. Zatem jim pomagam izbrati slušni aparat. Ta pogovor zahteva čimveč informacij o izbranem aparatu, da bi bile stranke res zadovoljne in da bi jim slušni aparat v največji možni meri pomagal pri njihovi naglušnosti. Večina strank potrebuje boljše razumevanje govora in s tem tudi višjo kakovost življenjskega bivanja.
Tradicija našega podjetja, strokovnost našega dela in storitev, predvsem pa naši slušni aparati vsekakor pripomorejo k temu, da so stranke zadovoljne z nami. Gotovo pa pri svojem delu ne pozabljamo vseh stalnih strank, ki jim zagotavljamo informacije o pravilnem rokovanju s slušnim aparatom, nudimo morebiten servis ali predstavljamo novosti ter izboljšave na področju slušne akustike.«

Gregor Kastelic

SLUŠNI AKUSTIK

»Akustika je v vseh pogledih moja velika ljubezen, kar sem spoznal že zelo zgodaj. Vedno sem se poklicno in ljubiteljsko rad
ukvarjal z mediji, akustiko in računalništvom.
Kot slušni akustik sem pri podjetju Widex zaposlen 10 let. Stvari, ki me zanimajo in sem jih skozi izpopolnjevanja še nadgradil, z veseljem uporabljam pri delu z ljudmi. Zavedanje, kako jim s svojim delom obogatim življenje, je neprecenljivo in njihova hvaležnost moja največja nagrada. Vsak akustik se mora pri svojem delu stalno strokovno izpopolnjevati in učiti novih tehnologij in strategij. Vendar pa vse to ne pride do izraza, če nisi kot človek prijazen, potrpežljiv in pripravljen poslušati, kar je pri delu z ljudmi najpomembnejše.«

Alja Polajžer

SLUŠNI AKUSTIK

»Menim, da je bilo kakovostno delo s strankami vedno močno področje in osnovno vodilo našega podjetja. Je pa hkrati to tudi
najzahtevnejše in izzivov polno področje za vsakega akustika. Le s spoštljivim odnosom in dobro komunikacijo lahko dosežemo dobro sodelovanje s stranko in tako tudi hitreje, kakovostneje najdemo optimalno akustično rešitev za vsakega posameznika z
okvaro sluha. Po izkušnjah sodeč, se večina ljudi najtežje navadi na redno uporabo slušnega aparata in tu je strokovna podpora slušnega akustika nepogrešljiva. Včasih je ta proces dolgotrajen in zahteva veliko truda na obeh straneh, a na koncu smo vsi zadovoljni z rezultatom.«

Andrej Hrastnik

SLUŠNI AKUSTIK

»Kot slušni akustik v podjetju Slušni aparati Widex delam že 15 let. V mariborskem slušnem centru se trudimo, da stranki svetujemo pri izbiri najprimernejšega slušnega aparata. Slušne aparate servisiramo in vzdržujemo. Na voljo smo od ponedeljka do petka in za vas se bomo potrudili po najboljših močeh, da bomo še naprej kakovostno sodelovali in da boste stranke zadovoljne z našimi storitvami na področju slušnih aparatov ter izgube sluha.«

Uroš Kološa

SLUŠNI AKUSTIK

»Menim, da je vsaka izguba sluha edinstvena, zato je še kako pomembno, da akustik dobro prisluhne stranki in da je komunikacija dvosmerna. Le tako lahko dosežemo čimboljše rezultate pri premagovanju težav z nagluštnostjo.
Poklic slušnega akustika pri podjetju Slušni aparati Widex opravljam že vrsto let. Kot inženir informatike sem se že v času šolanja srečeval z različnimi tehničnimi napravami. Z dodatnimi izobraževanji pri podjetju Widex sem pridobil še znanja s področja slušne akustike. V naši poslovalnici v Murski Soboti se trudim, da skupaj izberemo najprimernejši slušni aparat, in
se zavzemam, da boste še naprej zadovoljni z našimi storitvami na področju slušne akustike.«

Damjan Bastič

SLUŠNI AKUSTIK

»Tudi če boste prišli napeti in pod stresom, vas bo Damjanov prijazni glas umiril. Njegove odločitve so premišljene in preudarne. Preden vam bo karkoli povedal in svetoval, bo o tem dobro razmislil, zato njegovim odločitvam lahko popolnoma zaupate. Srečali ga boste v Ljubljani, pa tudi na Štajerskem – v Šempetru in Celju