Za veliko naglušnih je telefoniranje izjemno težko. Ker ne vidijo premikanja ustnic pri sogovorniku, ga zelo težko razumejo. Strokovnjaki pri Hear-it.org so nam zaupali nekaj nasvetov za lažje telefoniranje:
- Ugotovite, na katero uho bolje slišite in imejte slušalko vedno ob tem.
- Če je v ozadju preveč hrupa, je težko slišati človeka na drugi strani, zato telefonirajte v mirnem in tihem okolju.
- Sogovorniku na drugi strani povejte, da imate težave s sluhom in ga/jo prosite, da govori zelo razločno.
- Če približno poznate ključne stvari pogovora, vendar vam je težko vse slišati, prosite sogovornika, da vam ključne besede počasi črkuje.
- Včasih je potrebno tudi uganiti, kaj je sogovornik dejal. V večini primerov lahko razvozlamo pomen iz samega konteksta.
- Uporabljajte zaprta vprašanja, na katera bo sogovornik lahko odgovarjal za da ali ne oz. s kratkimi, enostavnimi in jasnimi odgovori.
- Bodite pozorni na ton glasu, ki vam bo olajšal ugibanje, kdo je zdaj na vrsti za govoriti.
- V nekaterih situacijah lahko poprosite prijatelja, da govori po telefonu namesto vas in skupaj z vami odgovarja sogovorniku na drugi strani.
Sicer pa vam tudi veliko Widexovih slušnih aparatov in dodatnih pripomočkov lahko zdaj že popolnoma olajša telefoniranje. Pozanimajte se v najbližji poslovalnici.